15. 6. 2020, ponedeljek

11. 6. 2020, četrtek

10. 6. 2020, sreda

8. 6. 2020, ponedeljek

4. 6. 2020, četrtek

 

2. 6. 2020, torek


01. 06. 2020, ponedeljek

29. 05 2020, petek

ŠPO – 10. TEDEN – glej ponedeljkova navodila


28. 05. 2020, četrtek

ŠPO – 10. TEDEN – glej ponedeljkov urnik


 27. 05. 2020, sreda

ŠPO – 10.TEDEN – navodila so v ponedeljkovem urniku, 25.5.


26. 05. 2020, torek

ŠPO- 10-TEDEN-glej navodila iz ponedeljka,25.5.


25. 05. 2020, ponedeljek


22. 05. 2020, petek


21. 05. 2020, četrtek


20. 05. 2020, sreda


19. 05. 2020, torek


18. 05. 2020, ponedeljek


15. 05. 2020, petek

GUM – nadaljujte z delom prejšnjega tedna – priprava izdelka za oceno.


14. 05. 2020, četrtek


13. 05. 2020, sreda


12. 05. 2020, torek


11. 05. 2020, ponedeljek


08. 05. 2020, petek

Navodila za ŠPO najdete v četrtkovem urniku


07. 05. 2020, četrtek


06. 05. 2020, sreda


05. 05. 2020, torek


04. 05. 2020, ponedeljek


24. 04. 2020, petek


23. 04. 2020, četrtek


22. 04. 2020, sreda


21. 04. 2020, torek


20. 04. 2020, ponedeljek


17. 04. 2020, petek


16. 04. 2020, četrtek


15. 04. 2020, sreda

RU – Navodila najdete v zavihku RaP.


14. 04. 2020, torek


10. 04. 2020, petek


09. 04. 2020, četrtek


08. 04. 2020, sreda


07. 04. 2020, torek


06. 04. 2020, ponedeljek


03. 04. 2020, petek


02. 04. 2020, četrtek


01. 04. 2020, sreda

RU – Navodila najdete na zavihku RaP.


31. 3. 2020, torek

TJA-6r-MUS-2SK-31.03.2020 – navodila najdete v Google učilnici. LP Klemen Markelj


30. 3. 2020, ponedeljek


27. 3. 2020, petek


26. 3. 2020, četrtek

ŠPO-6.a- 26.3.2020 Glej navodila v ponedeljek 23.3.


25. 3. 2020, sreda

…ŠPO-6.a-25.3.2020 Glej navodila v ponedeljek 23.3.


24. 3. 2020, torek

TJA -6a-MUS-2SK-24.3.2020 – Navodila najdete v spletni učilnici Google classroom. LP Klemen Markelj


23. 3. 2020, ponedeljek


20. 3. 2020, petek

SLJ-6a-MARKELJ-20.3.2020


19. 3. 2020, četrtek


18. 3. 2020, sreda


17. 3. 2020, torek

GOS – Meso in mesni izdelki
Preberi tekst in odgovori na vprašanja.
Meso in mesni izdelki 17.3. 2020
Veliko uspehov pri delu.
Za morebitna vprašanja piši na:
madzarac.delodoma@gmail.com
Učiteljica GOS
VesnaMadžarac

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6: TIT-6a-17

TOREK 17. 3. – TJA -MUS – 3. SKUPINA

NPZ in zvočni posnetek najdete spodaj.

zvočni posnetek https://www.ric.si/mma/N1912412K/2019061310492652/


16. 3. 2020, ponedeljek

SLOVENŠČINA

V prejšnjem tednu smo prebrali odlomek iz povesti Franceta Bevka Pastirci in si ogledali krajši posnetek iz filma. Na podlagi prebranega napiši besedilo z naslovom Življenje otrok nekoč in danes (primerjava). Ali bi tudi v preteklosti lahko imeli pouk na daljavo?  Če želiš. lahko besedilo napišeš v Wordovem dokumentu in mi ga pošlješ na naslov: sabina.grabar@guest.arnes.si, saj ti bom tako lahko posredovala povratno informacijo o zapisanem.

MATEMATIKA – Dragi šestošolci. 

Do danes je bil rok za oddajo projektne naloge pri matematiki. Zaradi vseh razmer, ki so in ker najbrž še niste vsi končali je nov datum za oddajo petek 20.3.2020. Na moj mail (nika.svaljek@gmail.com) mi oddajte oba dela naloge (vrednosti izdelkov in nalogo na listku). Lahko naredite na računalnik in oddate v obliki wordove datoteke, lahko napišete na roko in fotografirate ali skenirate. Če nič od tega ni mogoče, mi javite, da najdemo drugo rešitev. 

Ostanite zdravi in ne pozabite na gibanje in vitamine.

Nika

GEOGRAFIJA

Utrjevanje: stopinjska mreža in geografska širina in dolžina

Na portalu UČIMse.com je omogočen brezplačni dostop do interaktivnih nalog za učence. 

Najprej se registriraj in si zapiši uporabniško ime in geslo, da ga ne pozabiš.

Ko se registriraš, klikneš na 6. RAZRED, za tem GEOGRAFIJA in izbereš Moj domači planet Zemlja – Geografska lega.

Utrjevali boste znanje o stopinjski mreži in določanje geografske širine in dolžine krajem na zemljevidih sveta in Evrope.

Bodite pozorni na to, da od Vzporedniki (3) naprej po vsakem označenem odgovoru preverite rezultat (kljukica)!

Stojan Berlič

17. 3. 2020 – GUM

Priprava za pouk na daljavo

  1. b

Vzgojno izobraževalna enota: Inštrumentalna in inštrumentalno vokalna glasba

Vzgojno izobraževalna tema: Sonata

Učni cilji: Učenci bodo spoznali novo inštrumentalno glasbeno obliko, seznanili se bodo z deli (zgradbo) sonate, seznanili se bodo z ustvarjalci sonate, utrdili bodo svoje znanje s pomočjo vprašalnika in poslušanja glasbenih primerov.

Neznani pojmi: sonata, komorna sonata, cerkvena sonata, tema z variacijami, pesemska oblika, menuet, rondo.

Spoštovani učenci. V naslednjih dneh bo naš pouk potekal na daljavo. Prsim, da upoštevate navodila in predelate učno snov ter rešite naloge, ki vam jih bom posredovala.  

V zvezke za glasbeno vzgojo napišete naslov in odgovorite na vprašanja, ki sledijo. Ne pozabite vprašanj prepisati v zvezke.

Obilo uspeha in raziskovanja pri delu vam želim.

Vaša učiteljica Petra.

  1. Preberi:

Sonata (iz italijanskega sonare, zveneti) je ciklična (večstavčna) instrumentalna glasbena oblika, ki jo izvajata eden ali dva solistična instrumenta. Navadno je sestavljena iz treh ali štirih samostojnih glasbenih stavkov.

Štiri-stavčno sonato običajno sestavljajo naslednji stavki:

  1. Allegro – v sonatni obliki
  2. Adagio – miren stavek, komponiran v trodelni pesemski obliki (ABA), kot variacije ali rondo (ABACABA)
  3. Menuet – plesni značaj. Obdrži se do Beethovna, ki ga zamenja s scherzom
  4. Finale (allegro) – živahen stavek, pri katerem oblika ni povsem utrjena; velikokrat kor rondo, lahko pa tudi sonatna oblika, tema z variacijami in redkeje fuga.(Glej učbenik stran 54 in 55, A. Pesek: Glasba danes in nekoč)

Najpomembnejši skladatelji sonat so bili Wolfgag Amadeus Mozart, Joseph Haydn, Ludwig van Beethoven in Johannes Brahms.

Poslušaj glasbene primere:

  1. A. Mozart: Sonata v C-Dur KV 545 “Sonata Facile” 1. Stavek Allegro

https://youtu.be/LDIWm_fJcT8

Pozorno poslušaj in odgovori:

(V zvezek napiši naslov učne ure, prepiši v vprašanja in nanje odgovori.)

  • Katri inštrument izvaja glasbeno delo?
  • Kako imenujemo glasbenika, ki igra slišani inštrument?
  • Ugotovi kakšno tehniko skladanja je uporabil Mozart? (Pomagaj si z učbenikom stran 59. Zanima me ali je to tema z variacijami, menuet, ali sonatna oblika)
  1. Ludwig van Beethoven: Prvi stavek iz sonate v mesečini op. 27

https://youtu.be/CHkmC7Mp0gg

  • Tudi v tej sonati slišiš klavir. V čem se Beethovnova sonata razlikuje od Mozartove? (Pozoren/-a bodi na tempo, zgradbo, razpoloženje, dinamiko)
  1. Johannes Brahms; Sonata za klarinet in klavir v F-molu, opus 120, 1. stavek

https://youtu.be/_16io5rzmsQ

  • Koliko inštrumentov prepoznaš na posnetku in katere?
  • V katero družino glasbil bi uvrstil klarinet)
  • Ali klarinet sodi med aerofone? Razloži zakaj?

 

Ponovi!

Odgovori vprašanja:

  1. Koliko stavkov ima običajno sonata kot cikel?
  2. Katere glasbene oblike so značilne za posamezne stavke?
  3. Kaj veš o sonati?
  4. Razloži glasbena pojme (pomagaj si s spletnim brskalnikom):
  • Grave
  • Allegro